Lost and Found - Reisverslag uit Mulmur, Canada van Claudia, Erik, Myrthe en Mees Duijsens - WaarBenJij.nu Lost and Found - Reisverslag uit Mulmur, Canada van Claudia, Erik, Myrthe en Mees Duijsens - WaarBenJij.nu

Lost and Found

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia, Erik, Myrthe en Mees

30 Oktober 2009 | Canada, Mulmur

"Hoe gaat het met Mees" is wel de meest gestelde vraag in de afgelopen 24 uur. Waanzinnig lief, al die aandacht van iedereen! Mees glunderde ook helemaal bij al die lieve beterschaps-wensen. Dat heeft vast geholpen want hij is een heel stuk opgeknapt. Vanochtend had ie nog een beetje verhoging, maar eind van de ochtend een temperatuur van 37,4 en dat is zo gebleven tot nu toe.
We hebben besloten om morgen gewoon met z'n allen naar huis te gaan. Vanavond en morgenochtend stoppen we Mees nog even vol met paracetamol, zodat hij hopelijk de vlucht koortsvrij zal doorstaan. (nu nog spuugvrij!)
Heel hartelijk in ieder geval voor al die aandacht, speciale dank aan Dennis en Maria met alle tips over artsen en ziekenhuizen, maar ook Marilyn die ons geholpen heeft wegwijs te worden in het Canadese gezondheissysteem en standby te staan in Toronto voor het geval Mees toch geweigerd wordt. We weten het allemaal heel erg te waarderen!

Onze dag begon verder heel rustig, maar werd "opgeleukt" door een "gevonden voorwerp".
Terwijl Erik en ik op tenen over het erf liepen om reeën te spotten werden we ineens van achteren verrast door hond!! Een groot zwart gevaarte denderde met rondzwieberende poten op ons af. En blij dat ie was! Zo blij, in een mum van tijd werden we beiden helemaal afgekust door Sadie, zo bleek zij te heten.
Sadie was zo enthousiast dat zij ook mee naar binnen wilde en werd daar met groot hoera ontvangen. Myrthe was al aan het bedenken hoe Sadie mee moest naar Nederland, maar gelukkig vond Erik op tijd een penning met een telefoonnummer er op! De eigenaren hadden geen haast om haar op te halen, het bleken de overburen te zijn en volgens hun zou Sadie vanzelf naar huis komen. Nou niet echt hoor. Zeker niet nadat zij de resten boterhamvlees uit onze koelkast had gekregen.
Nadat Sadie een tijdje op de veranda had gezeten besloot zij op een gegeven moment maar naar huis te gaan.

Myrthe, Smurf en ik zijn nog naar een Outletmall in Cookstown gedaan waar Myrthe haar slag heeft geslagen bij Tommy Hilfiger. Die was helemaal blij. Na een skinny jeans en laarzen uit Barrie, nu ook een trui, een vest, wat shirtjes e.d van Tommy. Dat was de moeite waard.
Thuis werden we opgewacht op Sadie die onze koelkast niet was vergeten en vrolijk stond te wachten, maar na korte tijd door een boze eigenaar werd geroepen eindelijk naar huis te komen.

Inmiddels zijn de tassen ingepakt, de meeste troep opgeruimd en de laatste spullen gekocht. Vanavond uit eten bij Mrs. Mitchell, morgenochtend ontbijten bij Maria en Dennis en dan, ja dan helaas weer naar huis. Lichtpuntje van Nederland, onze dieren, want die missen we enorm!

p.s: wat foto's van Sadie, sorry voor de belabberde kwaliteit!

• 30 Oktober 2009 - 22:05

Esther:

Een hele goede reis morgen!!

• 30 Oktober 2009 - 22:36

Saskia:

Wat een schatje, die hond. Grappig dat zij zo enthousiast naar jullie toekwam. Zij voelde natuurlijk direct dat jullie zo'n dierenliefhebbers zijn.

Gelukkig dat Mees weer opgeknapt is en koortsvrij. Hopelijk blijft het zo goed gaan en kunnen jullie met z'n allen naar huis.

Als ik jullie niet meer spreek, dan alvast een goede reis. Het duurt niet meer lang en dan zien jullie je eigen hondjes weer en slapen jullie lekker in jullie eigen bedjes :)

Liefs
    Saskia

• 30 Oktober 2009 - 22:47

Ellen:

Goede reis terug! Fijn dat Mees weer een beetje opgeknapt is!
    Michael B. was trouwens he-le-maal geweldig, zit op een roze wolk en kom er voorlopig niet meer af! ;-)
    Liefs

• 31 Oktober 2009 - 07:59

Gonny:

Hallo allemaal.
    Wat hebben jullie veel meegemaakt in 1 week tijd he.
    Gelukkig dat het met Mees weer beter gaat en hoe is het oma Smurf bevallen?
    Wij wensen jullie een goede terugreis,hopelijk beter als de heenreis.
    groetjes Gonny

• 31 Oktober 2009 - 08:01

Dörchen Und Peterli:

Geachte Weltenbumler,
    Fijn te horen dat het met Mees en de rest weer bergop gaat. We wensen jullie een voorspoedige terugvlucht (zonder file's in de wolken)en hopen dat ook Smurf tevreden is met de toekomstige stek van dochter en kleinkids.
    Weer welkom thuis!
    Door en Piet.

• 31 Oktober 2009 - 08:11

Diane:

Wat fijn dat Mees zich weer beter voelt en jullie hopelijk gewoon jullie terugreis kunnen maken, terug naar de beestenbende.

Geniet nog even van jullie laatste dag en goede reis terug.

groetjes diane

• 31 Oktober 2009 - 08:28

Jacqueline En Jo:

Sadie lijkt op onze vakantievriend uit Italië, genaamd Ettore( komt van Hector of etter?)een schatje in ieder geval. Onze versie was hoogblond.
    Gelukkig dat Mees weer beter is.
    We wensen jullie een behouden terugreis!

• 31 Oktober 2009 - 08:46

Pama:

Gelukkig Meesie dat je je weer beter voelt. Heb je ook lekker geslapen? Dan zal de koorts misschien wel weg zijn vandaag. Ik zal blij zijn als ik je weer kan zien. Hopelijk kom je zonder spugen thuis dit keer, want daar is niks aan, hé. Veel groeten van Opa en een dikke kus van mij, Oma. Goeie reis voor allemaal.

• 31 Oktober 2009 - 14:30

Willemijn:

Gelukkig is mees weer wat opgeknapt. Goeie reis terug naar nederland. Ik zit nu even een weekendje in Zweden. Hier is het ook erg mooi!

Groetjes Willemijn

• 01 November 2009 - 19:57

Saskia:

Welkom thuis!!! Gelukkig zijn jullie weer veilig in Nederland geland. Ik verwacht nog wel een afsluitend verhaaltje hier op de website ;)

• 02 November 2009 - 17:33

Edwin:

Kom net thuis van een lang weekendje klussen in ons nieuwe en lees de afgelopen berichten. NIET LEUK! 'k hoop dat jullie gezond en wel thuis zijn aangekomen.