Mees is ziek! - Reisverslag uit Mulmur, Canada van Claudia, Erik, Myrthe en Mees Duijsens - WaarBenJij.nu Mees is ziek! - Reisverslag uit Mulmur, Canada van Claudia, Erik, Myrthe en Mees Duijsens - WaarBenJij.nu

Mees is ziek!

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia, Erik, Myrthe en Mees

30 Oktober 2009 | Canada, Mulmur

En niet zo'n beetje!
Gisteren dachten we nog dat het een oververmoeidheidsreactie was.
De dag naar Niagara Falls was tenslotte een lange dag. Rond 6 uur is Mees door de jetlag uit de veren en we lagen er pas tegen half 1 's nachts in. Daar wil je wel gammel van worden.
Gisterochtend had Mees alleen maar verhoging, rond de 38,8. Gelijk paracetamol gegeven in de hoop erger te voorkomen en verder lekker rustig aan doen. Filmpjes kijken die op de harddisk staan en heerlijk chillen terwijl Myrthe en Erik een paardrijtocht bij Rawhide maakten.
Maar het dagje bank heeft niet mogen baten. Met een temperatuur van 40,9 en al een hele bups paracetamol ligt Mees plat en kan niks. Koorts wil niet echt zakken. Het ventje heeft niks te missen.
Erik, Myrthe en Smurf zijn even naar Toronto geweest en ik heb mijn taken als mama en verpleegster waargenomen. Ach het kon beroerder.
Terwijl we samen een filmpje keken vroeg ik Mees of ie misschien heimwee had..... Tja, kan toch? Hij helemaal verbaasd, nee, heimwee had ie echt niet, maar hij vroeg zich we af hoe dat moest...... zaterdag naar huis gaan, want hij is amper in staat naar het toilet te lopen.
Wij hebben ook even geen idee hoe dat moet , maar we wachten af tot morgen. Heeft Mees dan nog steeds zo'n hoge koorts zullen we contact opnemen met een arts.
Feit is als hij zo'n zieke indruk maakt op het vliegveld nemen ze hem niet eens mee vanwege het H1N1-virus. Hij mag niet eens naar de dokter met griepverschijnselen, je wordt geacht van te voren te bellen.
We bekijken het gewoon van uur tot uur. Eerst maar eens uitzoeken waar we eigenlijk naar toe moeten met een ziek kind, we hebben totaal geen idee.
Wat wel leuk was, ik heb een ree in onze tuin gezien! Dat was gaaf!
We houden jullie op de hoogte!

• 30 Oktober 2009 - 00:55

Saskia:

Arme Mees. Ik hoop echt dat hij snel opknapt en dat jullie gewoon op tijd naar huis kunnen. Ik ga heel hard duimen voor een wonder!!!!!!

• 30 Oktober 2009 - 07:03

Lucienne:

Ach jee, arme Mees!!! Dat wordt dus nog spannend allemaal. Sterkte, ik ga duimen dat jullie gewoon naar Holland terug kunnen met een opgeknapte Mees.

• 30 Oktober 2009 - 07:10

Diane:

Ach arme Mees, zo op verheugd en dan ziek. ik hoop maar dat hij snel opknapt.

wens hem maar beterschap.

groetjes diane

• 30 Oktober 2009 - 07:11

Ellen:

Ach germ, het manneke! Hoop dat ie snel weer opknapt!
    Beterschap en succes,
    liefs

• 30 Oktober 2009 - 07:29

Tessa:

Wat zielig voor Mees!! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie zaterdag gewoon naar huis kunnen.

Sterkte!!!

• 30 Oktober 2009 - 07:48

Annemieke:

Getsie Mees, da's niet leuk dat je nu ziek bent! Ik hoop dat je snel opknapt en wens je heel veel beterschap (en verwennerijtjes! ;-))

• 30 Oktober 2009 - 09:39

Jacqueline En Jo:

ik wist het wel, deze kan ik toevoegen:" och germ Mees"
    we hopen dat je snel weer op de been bent vent en dat , voordat je moeder de hele familie van Bambi en Figline op bezoek heeft gehad!
    heel veel beterschap groetjes uit Brunssum

• 30 Oktober 2009 - 09:43

Marinka:

Lieve Mees,

Je kunt er niks aan doen dat je ziek bent. Probeer wel veel water of thee te drinken en zo veel mogelijk te slapen.
    Dat is meestal het beste. Ik wens jullie allemaal veel sterkte en jou heel spoedig herstel en beterschap.
    Lieve groet

• 30 Oktober 2009 - 10:19

Ine:

Heel veel beterschap voor Mees. Hopelijk is hij weer snel op de been. Sterkte!!

• 30 Oktober 2009 - 10:25

Jol TArifa:

BETERSCHAP!!!!!!!!!!!!!

• 30 Oktober 2009 - 10:54

Hilda:

Veel beterschap Mees!!!
    Hopelijk kunnen jullie zaterdag gewoon terugvliegen, ook ik zal duimen!! Het ziet er allemaal wel erg leuk uit. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met alle vergunningen!! Nogmaals véél sterkte!! Groetjes uit Nuenen, Hilda

• 30 Oktober 2009 - 11:16

Ellen:

En... hoe gaat het nu met hem???
    x

• 30 Oktober 2009 - 11:40

Lideke:

Sterkte met Mees!

• 30 Oktober 2009 - 14:03

Marianne Vogelzang:

Hoi Mees en familie, net terug van Volendam en wat lees ik: Mees ziek. Hopelijk gaat het vandaag wat beter. Mees genees snel en hopelijk tot maandag. groetjes juf marianne

• 30 Oktober 2009 - 14:58

Saskia:

Goedemorgen, Hoe is de nacht verlopen? Hoe gaat het nu met Mees? Veel beterschap maar weer.

• 30 Oktober 2009 - 19:22

Muis:

Mees... Beterschap

• 30 Oktober 2009 - 20:28

Marie-Claire:

Balen zeg. Heel veel beterschap gewenst voor Mees. Wij zijn net terug van een midweekje Veluwe.Ik heb alleen even van vandaag gelezen maar zal er morgen eens even voor gaan zitten.Nu even puinruimen.
    Liefs Marie-Claire

• 30 Oktober 2009 - 21:31

Hester:

Hai Claudia

Wat akelig dat Mees zo ziek is, we wensen hem beterschap en jullie een goede reis terug, veel groeten,

Hester en family!

• 31 Oktober 2009 - 07:45

Elles:

Heeey daar,
    Hoe gaat ie met Mees??
    Alwat opgeknapt??
    Ben benieuwd of jullie aankomende week terug in Nuenen zijn.
    Heel veel beterschap met Mees en een hel goede terugreis!!!
    lieve groetjes

• 31 Oktober 2009 - 16:55

Rian:

Veel beterschap voor Mees!!!!

fijne terugreis!

Groetjes,
    Rian

• 01 November 2009 - 08:01

Jeroen:

Hi guys,

Hoe is het afgelopen? Mees toch nog een beetje op de been kunnen houden?

Groeten,
    Jeroen